Donatius

Col·labora amb nosaltres fent un donatiu

Tant si sou una empresa com un particular podeu col·laborar econòmicament amb APRODISCA fent un donatiu.

Aquest donatiu és deduïble en l’IRPF, d’acord amb l’article 19 de la llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal de les entitats sense finalitats lucratives i dels incentius fiscals al mecenatge. En el cas de que sigueu una empresa aquest donatiu també forma part de les mesures alternatives per a l’acompliment de la Llei General de Discapacitat (antiga LISMI, Llei d’Integració Social del Minusvàlid).

Deduccions per donatius a ONG (fundacions i associacions), tant en l’Impost de la Renda de les Persones Físiques (IRPF) com en l’Impost de Societats (IS). El donant (particular o institució) s’enviarà el certificat fiscal.

I ara….

Podeu desgravar la vostra donació en la declaració de la Renda que fins ara era del 75% i a partir del maig de 2020 és del 80% modificat a la Llei de Mecenatge publicada pel BOE, inclou un article que incrementa en cinc punts les deduccions per donacions a ONG (fundacions i associacions).

Abans de fer el donatiu, omple el formulari següent i, per qualsevol dubte posa’t en contacte amb nosaltres al mail aprodisca@aprodisca.org

Dades Personals